zaterdag 11 februari 2012

DIY met vogels

Onze jongste is 1 jaar geworden afgelopen week. Wat is het alweer een grote meid en het is een cliché, maar het jaar is voorbij gevlogen!

Op het kinderdagverblijf heeft ze het al gevierd, met frambozen, zwarte bessen en druiven als traktatie. Haar feestkleren natuurlijk helemaal onder de roze vlekken, maar wat heeft ze gesmikkeld! De juffen hadden een ontzettend mooie feestkroon gemaakt, met vogels, zo mooi!

Dit weekend vieren we haar verjaardagsfeestje. Een mooie aanleiding om eindelijk eens een etagere te maken van oud serviesgoed. Leuk voor de cup cakes die ik ga bakken. Het stond al lang op mijn 'to do lijst', maar door een binnenkijker in de Viva Mama die deze week op de deurmat viel werd ik weer geinspireerd en ben ik aan de slag gegaan. Heerlijk rondgestruind bij de plaatselijke kringloopwinkel. Wat kan je daar toch een leuke dingen vinden (soms moet je er even doorheenkijken). Ik ben erg blij met het resultaat! Helemaal door het gele vogeltje er bovenop!